Veelgestelde vragen (FAQ)
De prijs voor een self storage opslagruimte is afhankelijk van de vestiging waar je wilt huren, de grootte van je opslagruimte, de locatie van je opslagruimte in het pand en je gewenste huurtermijn.
Vraag een prijs aan voor je gewenste opslag of bel ons doordeweeks van 09:00 tot 18:00 of app 085 048 24 90. Je krijgt dan een indicatie van de prijs van de verschillende opslagmogelijkheden.
Je minimum huurtermijn voor het huren van opslagruimte bij BosBox is 1 week, 7 dagen. Ook je opzegtermijn bij BosBox is 1 week, 7 dagen.
Je kan indien gewenst ook voor onbepaalde tijd opslagruimte huren bij BosBox.
Na het afsluiten van je huurcontract heb je als huurder 7 dagen per week van 06:00 uur ’s ochtends tot 23:00 uur ’s avonds via je mobiel eenvoudig toegang tot je eigen self storage opslagruimte.
Je kunt ons op elk gewenst moment je vraag appen of e-mailen. Tussen 09:00 en 18:00 kun je ons op weekdagen ook bellen op 085 048 24 90. Voor een bezoek kun je een afspraak inplannen met de vestiging van je keuze, zodat wij alle tijd hebben om jouw vragen te beantwoorden of een rondleiding met uitleg te geven.
Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij BosBox opslagruimte huren. Het enige verschil tussen particulieren zijn vrijgesteld van BTW bij het huren van opslagruimte en dat bedrijven de BTW kunnen verrekenen.
Opgeslagen goederen mogen bijvoorbeeld sowieso niet beperkt houdbaar, brandbaar of illegaal zijn. Zo mogen onder meer de volgende goederen niet worden opgeslagen bij BosBox:
- Afval
- Accu’s, batterijen, gasflessen
- Cement
- Chemische, giftige of radioactieve materialen
- Verf of andere licht ontvlambare substanties
- Voedsel indien niet vacuüm verpakt, (levende) dieren, andere besmettelijke en aan bederf onderhevige goederen
- Vuurwerk, explosieven, munitie, wapens
- Drugs
- Andere goederen waarmee de wet wordt overtreden
- Geld, waardepapieren, juwelen, kunstobjecten
Zie voor een meer volledig overzicht van verboden goederen in detail ook punt 18 van het Huishoudelijk Reglement en artikel 2.9 van de Algemene Verhuur Voorwaarden. Neem bij twijfel altijd contact met ons op.
Een motor, scooter of e-bike kan bij BosBox worden gestald, alleen vanwege de brandveiligheid moet de accu wel worden ontkoppeld.
Het is verplicht om je opgeslagen goederen te verzekeren. Als je zelf al een inboedelverzekering hebt, dan kun je de dekking ook via jouw eigen inboedelverzekering regelen en bij BosBox een vrijwaring invullen.
Als je je volgende huurmaand naar een kleinere of grotere opslagruimte wilt overstappen, dan kan je geheel kosteloos en op elk gewenst moment switchen.
Je huurcontract kan iedere gewenste dag van de maand starten. Vanaf de startdatum van je huurcontract begin je te betalen voor je opslagruimte.
Klik hier voor het huishoudelijk reglement en hier voor de algemene voorwaarden van BosBox.
Particulier:
- ID-bewijs/ legitimatie
- recent bankafschrift of poststuk met daarop je IBAN-nummer (maximaal 1 maand oud)
- huurbedrag tot einde huurmaand
- borg voor 1 maand huur met minimum van €50
Zakelijk:
- ID-bewijs/ legitimatie
- uittreksel Kamer van Koophandel
- BTW-nummer
- huurbedrag tot einde huurmaand
- borg voor 1 maand huur met minimum van €50
Plan direct je afspraak
Plan je afspraak in voor maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.
Een bezichtiging met uitleg duurt gemiddeld 15 minuten.
Indien nodig nemen wij binnen 1 werkdag contact met je op.
Lees in onze Privacyverklaring hoe BosBox met je persoonsgegevens omgaat. Omdat dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA zijn ook de Google Privacy Policy en Terms of Service van toepassing.
Lees in onze Privacyverklaring hoe BosBox met je persoonsgegevens omgaat. Omdat dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA zijn ook de Google Privacy Policy en Terms of Service van toepassing.